El Foster Wallace valencià?

He deixat els "Juegos míos" d'Espido Freire que duia entre mans perquè necessitava que una lectura menys boirosa i n'he trobat una ideal pel meu estat d'ànim, "El Dorado" de Robert Juan-Cantavella, un escriptor i traductor nascut a Almassora en 1976 i que viu a Barcelona. Vaig escollir El Dorado perquè la narració comenta a Marina d'Or -allà em trobe en companyia d'Escargot- i acaba amb la visita del Papa a València -o això he llegit en premsa. El cas és que l'estil de Robert J-C és cagadet al de David Foster Wallace, però no una mala imitació. Crític, divertit i d'aquells llibres que et demana que no pares de llegir. Mira sí és que sols m'he llegit el primer capítol i ja he pensat el proper llibre que em compraré d'ell: "Proust Fictions".

Comentaris

Es que Espido Freire... uffff... I Los detectives salvajes?? No ha provat???

Entrades populars