Amigdalitis

Quan millors plans tenia -i duia molt de temps sense expectatives- Amígdala Esquerra em va despertar anit a les tres del matí i vaig anar directe a urgències perquè pensava que m'atendrien, després de l'anterior mala experiència. A les quatre ja estava a casa amb l'antibiòtic i l'antiinflamatori. Em trobe bé si exceptuem el mal que em provoca Amígdala Esquerra, que per a tindre nom d'amiga, es comporta més aviat com una amant rebutjada. No he anat a currar i m'he passat el dia sol a casa -amb tot el pes de la soledat-, entre llibres -L'home manuscrit de Francesc Baixauli; un de la història de la Corona d'Aragó; un del comissari Maigret en francés...-, i fotut perquè hui tenia plans, demà també, despús-demà més i jo, que havia caigut en la misantropia des de feia uns mesos, estava molt il·lusionat amb aquest cap de setmana que espere que es puga salvar si Amígdala Esquerra torna a la discreció a la que em tenia acostumat. Per cert, la malatia m'ha arribat per transmissió sexual, com l'amor segons Antònia Font.

Comentaris

Que es millore vosté, ací servidora està amb les mateixes...

Entrades populars