#10YearsChallenge

Internet ha esdevingut un traster personal enorme. L'altre dia, no sé per què, hi vaig trobar este blog. I sense saber tampoc el perquè, deu anys després el reobric de nou. Em fa tanta vergonya llegir algunes d'aquelles coses, com pensar que les que ara escric estan destinades també a avergonyir-me en uns anys. En tot cas, diuen com era: políticament més radical, vitalment menys convencional. Aspirava a escriure novel·la i he publicat dos llibres de poesia. Era quasi purista de la llengua i la seua sagrada unitat i m'he convertit en acèrrim dialectalista. Treballava en allò que m'estimula i, contra pronòstic i després d'un parèntesi de set anys, ho torne a fer. Em resistia a ser professor d'institut i sols m'he enfrontat a una trentena d'adolescent un parell de voltes i per a explicar-los que entenc que és la poesia. Tenia una carrera i cap idioma estranger i he afegit un màster en literatura comparada i un B1 de francés. No aspirava a contribuir en la demografia i tinc un fill. La paternitat m'ha portat records terribles de la infància que la memòria -que és selectiva perquè puguem sobreviure-que m'han costat de pair i superar.  I la mateixa parella que aleshores i que estes paraules servisquen d'homenatge a la seua santa paciència. Sóc quasi el mateix; si de cas he perdut vehemència ideològica i he guanyat alguns quilos (de pes). He viscut en cinc cases i tres ciutats diferents. He canviat de cotxe dos voltes. I sols m'apenedisc del mateix que aleshores: no haver anat d'Erasmus.


Els reptes virals són parides. Les cançons, reals.




Comentaris

Anònim ha dit…
Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

Entrades populars