Errades

Em fiquen nerviós les faltes d'ortografia, sobretot les meues. Per això, m'ha caigut el món als peus quan m'he adonat, amb les cinc còpies pel concurs literari fetes i enquadernades, d'un "ós" sense accent diacrític o un peu de pàgina on he escrit "sotsoficial" de tres formes diferents: la correcta, "sots oficial" i "sub oficial". A més, he escrit "la netejar" en lloc de "la neteja" i se m'ha colat la primera línia d'un epígraf com a darrera de la pàgina anterior. Com està, s'ho trobaran els membres del jurat: espere que facen com sempre i no s'ho lligen tot. Així hi ha menys possibilitats que descobrisquen les errades. O millor encara que els membres del jurat siguen com la majoria i no tinguen ni puta idea d'escriure. Així sols pesarà el seu criteri subjectiu.

Comentaris

DE TOT UN POQUET ha dit…
Això ens passa a tots i més quan escrivim amb estes màquines infernals... a mi el que més em passa és canviar el nom d'algú...

Entrades populars