Ens prenen per idiotes?

Sembla que TVE va censurar la xiulada a l'himne d'Espanya que es va produir en la final de Copa d'ahir. Els problemes tècnics als que va fer al·lusió la cadena perquè no emetera en directe l'entrada del rei a l'estadi eren la necessitat d'esmortir una música de vent majoritària. Poca transparència i molta mediocritat en la retransmissió d'ahir: el narrador ficava un interés en el partit com si es netejara les sabates; els comentaristes (Milla i Urzaiz) no aportaven res; i els "problemes tècnics" ens van impedir que veiérem en directe l'entrada del rei al camp. Això és una televisió de referència? O com que estaven a València se'ls va apegar la síndrome Canal 9?

Comentaris

DE TOT UN POQUET ha dit…
Ni m'hi vaig adonar: sí que em semblà estrany no escoltar l'himne ni vore ssmm entrar a la llotja... però no hi vaig caure (pensava que devia ser cosa de la publicitat) però a l'endemà ja ho vaig vore clar... i és que la burrera s'encomana més del que pensem. Això sí que és una pandèmia (i no la grip A)

Entrades populars