Un tast de Roger Mas


Ahir vaig assistir al tast que el Poefesta d'Oliva va oferir la vespra de la gran cita que serà hui divendres a les 20 hores. Un tast amb la poetessa i organitzadora de tot, Àngels Gregori, la cantautora Marina Rossell, el poeta Andreu Subirats i el místic domèstic Roger Mas. Ens detindren en els dos homes. A Oliva vaig anar pel darrer: em va contar coses que no sabia, com que el "DP" del quart disc significa "Diurn positiu" i em va signar el "Mística domèstica" en una llengua que va inventar ell quan anava a l'institut i on posava "Llarga vida". També va assegurar que no cantaria mai més Paulina Rubio en català i això sí que és una llàstima perquè millorava la cançó. No em va decebre: em té igual de fascinat i vaig comprovar que és tot un personatge. El descobriment de la nit va ser Andreu Subirats un poeta tortosí que em va meravellar amb el recital satíric que va oferir i que no té publicat. Com és possible que "Manolito", la versió lírica i masculina de la Lolita de Nabokov no estiga encara negre sobre blanc? Misteris d'un home que fuma en pipa i d'un que m'esperava amb barba i cabells llargs però va vindre afaitat.


Comentaris

Entrades populars