Redoublant

He tornat, per fi, a l'escola. Després de pelar-me sencera la turbulenta setmana passada, he tornat a les classes de francés. I sabeu què? M'encanta la professora i m'encanten els companys. Respire bon rotllo i il·lusió. Vous direz que qui ne s'adapte pas c'est parce qu'il ne veut pas, mais je suis l'unique redoublant des cours et ça me donne un rang. Mon problème c'est l'oral et hier, aussitôt, je m'appliquai. Com que done per sabuda la part de la gramàtica, sense descurar-la, m'esforçaré en la millora de la pronunciació i a juny, ja vorem. En tot cas, l'any es presenta agradable, simpàtic i divertit. Tres circumstàncies que l'any passat vaig trobar a faltar.

Comentaris

Marina ha dit…
Si vols podem quedar i xarrar en francès que jo ara que he deixat el Liceu tinc por de perdre...

Jo vaig a vore si me prepare un poc el DALF i me'l trac.

Un beset!
Corpi ha dit…
J'espere que tout va bien. Farà més de vint anys que no escric res en francés. Espere sàpies perdonar-me les faltes.
clareta ha dit…
Salut!!!ça va???Espere que et vaja tot molt be per allí. Gràcies per llegir el meu blog encara que sóc una principiant si em compare amb tu. M'alegre molt de que t'agrade tant el francés.Ja saps si vols pots vindre a Lyon a ferme una visiteta.No ho dubtes!!!À tout a l'heure Pierre!

Entrades populars