Sope de nou amb Wyoming

El intermedio ha tornat i amb ell, l'aire fresc a la televisió. Després de les merescudes vacances -en un programa d'humor diari costa horrors aconseguir el nivell, vegeu el cas de Buenafuente quan en feia un a la setmana en TV3 i compareu-lo amb el d'ara- les xiques de Wyoming han tornat. El negatiu exacte del CQC quan ell el presentava: allà eren tot dones, ací se sent com Déu quan va crear Eva. S'han incorporat África Luca de Tena -que fa de pija àdhuc en el cognom ABC- i Lara Ruiz -que fa de tòpica argentina. Es mantenen l'excel·lent Beatriz Montañez, la notable Thais Villas i l'aprovada raspada Usun Yoon. Però pel camí s'ha perdut la deficient Yolanda Ramos i, ai, la matrícula d'honor d'aquella classe del professor Wyoming: Cristina Peña. Ens quedem sense les seues aterradores actuacions i les paròdies dels programes que parlen d'abduccions i psicofonies com si foren tan interessants i trascendents com el preu del gasoil. I em quede sense preferida del Wyoming's Circus. Per això encete una enquesta perquè m'ajudeu a decidir la nova preferida del Descrèdit entre les que resten* i les noves incorporacions tot i que haureu notat que m'incline per Beatriz Montañez, però no és el mateix. Com tampoc s'assemblen Wyoming i Carbonell, a qui li haurien de fer guions a la seua mesura perquè les gràcies que Wyoming semblen naturals, en boca i els gestos del torero muerto, són una mala folla.
* Si no voteu perquè mai heu vist el programa, feu-vos un favor: mireu-lo. Deixareu de pensar que la televisió no pot ser intel·ligent i sincera.

Comentaris

Escèptica ha dit…
Un simple, trist i immerescut aprovat raspat poses a Usun? Em sembla que veus un Intermedio diferent, perquè les cares, els comentaris ingeniosos, les preguntes clavades, els silencis burlescos i els reportatges d'Usun no tenen preu. A més, és l'única submissa al que diu el Gran, i això ja es mereix, si més no, un excel·lent.
Corpi ha dit…
Jo també aplaudisc la tornada del Intermedio. Només em sap mal que ho fan a la mateixa hora que Camera café que també m'agrada molt, de fet són els únics programes, a banda les notícies, que veig en la televisió.
Per cert, estic d'acord amb escètica, trobe que els reportatges d'Usun són genials.

Entrades populars