Pàtria

Espanya ha guanyat; s'ho ha merescut pel futbol que ha desplegat. Com que els turcs, els meus favorits per l'heroisme demostrat, no van passar a la final, anava amb els d'Aragonés, també per tot el que l'home ha hagut d'aguantar, menyspreus per l'edat inclosos. A més, des que va eixir en Tengo una pregunta para usted no me'l veia com l'havien pintat des dels mitjans. Pel que no volia que Espanya guanyara és perquè la gent va embogir i es van desatar allò que anomenen "amor a la patria" o "pasión por la roja" i que no entenc. No em sent identificat amb cap col·lectiu humà per compartir un mapa polític geogràfic. Ni m'apassiona el color d'una samarreta. Com tampoc em calen càntics de reafirmació nacional com els que hem escoltat. M'agrada el futbol, sí. A més, considere que el millor jugador del mundial va ser Marcos Senna i, diga el que diga el seu passaport, juga com el que és: brasiler.

Comentaris

Entrades populars