Exagerats!


Durant els tres dies de vaga dels camioners ni m'ha mancat menjar, ni combustible. Quan el cotxe em marca quasi reserva i em queda una escurada de rentavaixelles, m'he passat pel supermercat i he assistit bocabadat al que m'havien anunciat amics, companys de treball i mitjans: les prestatgeries estan quasi buides. És increïble com s'ha escampat la psicosi i la gent s'ha abocat al consumisme desaforat i les pors puerils. Així se'ls podrira tot el que han comprat i no els calia, com l'alvocat que l'altre dia vaig agafar de la fruiteria i encara no sé ben bé que faré d'ell, tot i que apunta a amanida. I un consells als departaments de marketing dels supermercats: res d'ofertes 3 x 2 i d'altres varietats com si tots tinguérem una família nombrosa. Llanceu quatre rumors sobre desabastiment que el personal s'ho endurà tot al preu que us done la gana. Ara que la vaga està controlada, podeu morir en pau de la farterada.

Comentaris

Marina ha dit…
Sí, pareix que s'acoste la guerra..

Jo l'altre dia, en un atac d'estos que t'entren quan estàs estudiant, agafí i me'n aní pitant al súper: menos mal que quedaven cereals!


Ai, mare.. que depenents que som.

Un bisou!
Corpi ha dit…
Ara com la gent té tantes coses a casa taradaran prou a tornar a anar a comprar, i esl productes es podriran en els supermercats. Aleshores serà mà d'anar a comprar més barat.

Entrades populars