Canal... buit

Les crítiques a Canal 9 donarien per un blog sencer, però si ni els mateixos ben pagats treballadors se'n preocupen, malgrat l'anonimat que els proporcionaria la xarxa, no les faré jo. Sols em referiré al que aguante a l'espera de notícies sobre el Llevant UE: la Revista. Uns minuts buits de contingut, sense trellat i forrellat, on es preocupen de temes pijos i famosos internacionals. Això sí, incorporen algun tema local valencià perquè, vist el conjunt, ens fem una idea que encara som indígenes de cultura subdesenvolupada. Hui, sense anar més lluny, han copiat una notícia del Levante-EMV sobre la grandària dels campanars (llegiu els comentaris perquè són substanciosos). Això sí, ha servit perquè coneguérem l'alcaldessa d'Ontinyent, que si no fóra amb temes d'aquest estil no eixiria en televisió valenciana ni en pintura, que semblen més importants els Richard Geres, les bosses de mà, les xancles, els Manolos -les sabates, no els de l'All my loving- i els discos mainstream -tot i que els discos de 121 db, Pau Alabajos o Paral·lel 84 siguen recents- que les notícies de comarques com la Vall d'Albaida d'on, per cert, és el director general de Canal 9. No sé si els continguts d'aquesta secció pseudoinformativa responen al mateix pla d'idiotització massiva que la graella de programació o és que ja ens prenen com a tals, encara que la seua audiència a la baixa prova que, cada cop, ho som menys.

Comentaris

Admin ha dit…
Insolentment declare:
l'estiu passat a Otos vam fer-li un petit homentage, però per al meu gust massa pesat, massa bucòlic i al mateix temps massa insistent en un cert platonisme diria, o solament, per no comprometre'm tant, massa ideat.

No havia vist el blog abans, solament havia llegit alguna coseta solta, però això. Les metafores sí que són exquisides, però això massa pesat per al meu gust.
Corpi ha dit…
Lo de les notícies de Canal nou no té nom. Fixat si m'agraden poc i les tinc mania, que fins i tot les cares dels presentadors em donen fàtic. Deu ser l'inconscient però els veig en la cara una amargor, com si tingueren la cara de camarroja.
Carlos V ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carlos V ha dit…
ja està apanyat, entra als Blogs de La Safor i el tens enllà. Salut!

Entrades populars