Malalt

Presenta síndrome gripal. 24 hores en repós. Feia tant de temps que no anava al metge que ni en tenia asignat de capçalera, ni existeixen ja els P-no-sé-què que abans servien de justificació al treball. Ara hi ha una cosa semblant, però amb un altre nom. El que m'ha sobtat ha estat el tracte per part d'un parell de funcionaris del centre de salut. Lamentable. També he de dir que altres dos m'han tractat molt bé, inclòs el, des d'ara, metge de capçalera que, per cert, tenia sobre la taula una publicació dels testimonis de Jehovà. Mira per on, m'estalviaré transfusions... De menut em duien a homeopatia i em vaig estalviar les vacunes. I no em va anar gens mal. El cas, quatre funcionaris perquè em detectaren una síndrome gripal que jo ja imaginava perquè com diu un amic meu mecànic, "és més difícil arreglar un cotxe que una persona; el cotxe no es diu que té, la persona, sí". No li llevaré la raó. A mi em fan més por els comportaments estranys del meu cotxe que els meus. El que més em fot és que anit tenia un concert al que m'abellia molt anar-hi i em vaig haver de quedar a casa perquè ja em trobava mal, encara que no tant com quan m'he aixecat... Sort que la meua parella ja està ací i, comprensiva, m'escura els plats mentre jo us escric. Gràcies i estornuts!

Comentaris

Sonia ha dit…
Estuvo bien el concierto. Aunque menos mal que no viniste, porque nos mojamos un poquito y habría sido peor para tu gripe.

Espero que te mejores pronto!Y que te sea leve (recibiendo los cuidados de tu chica seguro que sí!)
Admin ha dit…
Doncs a millorar.

Et mereixes ja un comentari, tant de post... hi ha un excés d'oferta, ens fas impossible això de descansar d'un bon post. Ara descansa, recupera't i escriu com vas escalivatzar la teua parella perquè, molt amorosament, t'escurés els plats.

Apa!
Marina ha dit…
Cuida't xiquet.

Fa ràbia perdre's concerts i actuacions diverses. Però tranquil, encara estem joves i segur que els pots vore algun altre dia.

Espai en els testimonis de Jehová!

Entrades populars