Setmana d'estiu a Vancouver

Com que porte tres projecte literaris en dansa, em repartisc el temps segons el que m'abelleix cada setmana. Si l'anterior vaig iniciar "Escapulari escandinau", hui m'he aixecat amb ganes de rematar, almenys, la segona part de "L'estiu a Vancouver". Són tres parts i quan acabe esta revisió estaran enllestides perquè els meus conillets d'índies la lligen en primícia i em facen les corresponents crítiques constructives que milloren el producte. "A foc seguit" es troba, precisament, a l'espera que incorpore les crítiques que m'han fet. En la segona part de "L'estiu de Vancouver" he repensat l'aspecte de Festa, una de les protagonistes, i estic enamorat del personatge que resultarà. Espere que el lector s'enduga la mateixa impressió. De moment li dedicaré la setmana que comence.