L'estiu a Vancouver

He agafat una interessant freqüència en aquest blog: cada quatre o cinc mesos deixe un missatge que, si bé no facilita el seguiment dels lectors perduts, em (re)situa. La segona novel·la està a punt d'acabar i és una sort, perquè ja he renegat de la primera. Pel moment s'anomena "L'estiu a Vancouver" i el fil argumental que exposava en gener s'ha desenvolupat segons l'imprevist, que trobe que és una divertidíssima manera d'escriure: que els personatges estiren de l'autor, que cobren vida, que no els pugues ensinistrar. I David, Vic, Judes, Festa i Lena m'ho fan passar tan bé que em sap greu dir-los adéu.

D'altra banda estic de mudança. A maig estrena casa i, espere que a setembre, vida en parella. De moment ni tinc les claus, ni l'alta de la llum, ni els mobles muntats. Així que "L'estiu a Vancouver" haurà d'esperar: com he dit, no tinc pressa tampoc per acomiadar-me dels cinc personatges que han cobrat vida estos llargs mesos de fred.

1 comentari:

benissero ha dit...

Dóna gustet tornar a veure publicat un nou missatge al blog. I ja que estem aprofite per donar-te una doble enhorabona, tant pel que fa a la novel·la com a la nova vida en parella, que segur que és font perquè a la llarga vinguen noves idees per a la tercera i la quarta.

Una forta abraçada,
Joanba